Virksomhedsnyheder

Hvad er fordelene ved desktop infrarød rød LED lysterapi PDT Panel?05 2024-08

Hvad er fordelene ved desktop infrarød rød LED lysterapi PDT Panel?

​ Har du nogensinde kendt til Shenzhen Cavlon Technology Co., Ltd.s infrarøde røde LED-lysterapi PDT-panel? Shenzhen Cavlon Technology Co., Ltd er den største producent af rødt lys fysioterapiinstrumenter i Kina, med alle engrospriser for infrarødt rødt lysterapi PDT Panel. Infrarødt rødt lysterapi PDT-panel har høj permeabilitet for rødt og infrarødt lys, stimulerer mitokondrier, forbedrer vores søvn.
Anvendelsesscenario for rødt lysterapi30 2024-07

Anvendelsesscenario for rødt lysterapi

SZCavlon Red Light Therapy PDT panel har rødt og infrarødt lys, som kan spille en skønhed, fremme søvn, blodcirkulation og andre effekter. Nem at bruge, vi kan bruge dig i flere scenarier.
Hvad er princippet om rødt lys terapi?19 2024-07

Hvad er princippet om rødt lys terapi?

Princippet i Red Led Light Therapy Panel er, at det bestråler den menneskelige krop med koncentrerede bølgelængder af rødt lys og nær-infrarødt (NIR). Lysbølgerne kan trænge ind i hudvævet. Lysets energi aktiverer kroppens celler og hjælper derved med helingen af ​​huden, muskelvævet og andre dele af kroppen.
Shenzhen Cavlon-teknologi viser produkter til rødt lysterapi på FIME 202420 2024-06

Shenzhen Cavlon-teknologi viser produkter til rødt lysterapi på FIME 2024

Shenzhen Cavlon Technology Co., Ltd., en førende udvikler og producent af rødt lysterapi og infrarødt terapiudstyr, udstiller den på FIME Medical Expo, der finder sted 19.-21. juni 2024, på Miami Beach Convention Center (stand # V91).
X
Reject Accept